Ultimele evenimente

Petrecerea de final de an a Asociației Firmelor Timișene

Se apropie sfârșitul anului 2018 și bineînțeles meritata pauză de activitate.
Aseară a avut loc petrecerea de final de an a Asociației Firmelor Timișene. Un eveniment reușit, care a dovedit coeziunea membrilor asociației și care ne dă speranța unui viitor strălucitor.
Vă dorim, tuturor, succes în plan personal și în afaceri! Vă dorim, nu în ultimul rând, pace și liniște în suflet.

Inaugurarea sediului Asociației Firmelor Timișene

Înființată la sfârșitul anului 2017, Asociația Firmelor Timișene este în continuă dezvoltare. Cu aproape 40 de membri, antreprenori din diferite domenii, înscriși în ultimele luni și o serie de activități desfășurate în Timișoara, reprezentanții AFTm au organizat un eveniment în cadrul căruia a fost inaugurat noul sediu și a fost prezentată activitatea desfășurată în acest an.

Asociația Firmelor Timișene a fost înființată după modelul celei din Bihor, care după cinci ani de activitate are peste 300 de membri. În Timișoara, proiectul a pornit la sfârșitul anului 2017 cu doar 16 antreprenori, iar din luna aprilie a acestui an dinamica a fost din ce în ce mai mare. Aproape 40 de firme mici și mijlocii au înțeles importanța înscrierii într-un club de business. În cadrul evenimentului au fost prezentate și activitățile organizate de AFTm din primul an de existență.

„Am început seria de evenimente organizate sub patronajul asociației cu o sesiune de informare privind posibilitatea obținerii unei finanțări nerambursabile de 40.000 de euro pentru antreprenori. Evenimentul a fost organizat în martie 2018, fiind prezenți 15 antreprenori. În luna aprilie am organizat un seminar cu privire la introducerea GDPR-ului, fiind atunci intens discutat. Am avut parte de o prezență destul de numeroasă. Subiectul a fost foarte fierbinte la momentul respectiv. În luna mai l-am avut ca invitat pe domnul Victor Șerban în cadrul unui seminar despre monedele virtuale și monedele alternative care erau pe val. Tot în luna mai l-am avut  invitat pe Vlad Stanciu în cadrul unui proiect în care se testează și se implementează tot felul de tehnologii ecologice pentru construcția de locuințe”, a spus Sebastian Sein, director executiv AFTm.

În cadrul Şcolii de Business, AFTm a organizat seminarii de educație financiară prin care participanții s-au putut familiariza cu termenii folosiți în economia de piață. De asemenea, de succes s-a bucurat și lansarea de carte a cunoscutului actor Ion Dichiseanu. Iar pentru anul viitor, membrii asociației vor să organizeze un eveniment după modelul celui din Bihor.

„Ca asociație trebuie să facem și activități în afara sferei antreprenoriale, dar de interes și pentru antreprenori, de dezvoltare personală. Am reușit să organizăm lansarea celor două cărți ale domnului Ion Dichiseanu. O seară frumoasă, liniștită, cu foarte multe povești. Un eveniment reușit, care a adunat oameni din toate sferele. Am organizat o deplasare la festivalul D-ale Porcului organizat în fiecare an de Asociația Firmelor Bihorene și pe care noi ne propunem să îl organizăm în Timișoara anul viitor. Aceasta a fost o vizită de lucru în care am încercat să vedem ce presupune acest eveniment”, a mai spus Sebastian Sein în cadrul evenimentului.

Sediul AFTm se află pe strada Gheorghe Lazăr din Timișoara, la numărul 9.

Lansare de carte Ion Dichiseanu

 

Asociația Firmelor Timișene a organizat un eveniment de lansare de carte, in Timișoara, a scriitorului Ion Dichiseanu. Evenimentul a avut loc în data de 12.11.2018 la orele 17:00, la librăria Cartea de Nisip. Evenimentul a fost dedicat cărților ‘Am fost rivalul regelui. Povestea mea de iubire cu Sara Montiel’ publicată în 2016 și ‘Adevărul mai frumos decât legenda’ publicată în 2017.

 

Scoala de business – ed.2

Asociatia Firmelor Timisene impreuna cu Banca Comerciala Romana a organizat in data de 01.11.2018, al doilea seminar pe teme financiare din suita „Scoala de business”, adresate antreprenorilor care doresc sa se familiarizeze cu termeni financiari larg raspanditi in economia de piata. Le multumim partenerilor nostri de la BCR pentru profesionalismul de care au dat dovada si pentru faptul ca stau alaturi de antreprenori.

Solutii software pentru IMM-uri – beneficii si provocari

Asociația Firmelor Timișene împreună cu Asociația Firmelor Bihorene și Asociația Firmelor Sibiene au organizat seminarul „Soluții software pentru IMM-uri – beneficii și provocări” din suita evenimentelor sub egida „Informația în primul rând”. Moderatorul evenimentului a fost dl. Dan Octavian, președintele Asociației Firmelor Bihorene.

Cu sprijinul SoftOne Romania, participantii au primit raspunsuri la mai multe intrebari care ii framanta pe manageri si antreprenori atunci cand analizeaza oportunitatea de a achizitiona/dezvolta si implementa o aplicatie de business:

1. Care este momentul in care trebuie investit intr-o solutie ERP pentru business?
2. Ce fel de solutie de gestiune este potrivita ? CRM, ERP, BI, SFA?
3. Care sunt cele mai importante 5 lucruri de care trebuie sa tina cont atunci cand implementeaza un ERP?
4. Cloud sau On-Premise, ce varianta de licentiere este potrivita ? Ce investiti presupun fiecare?
5. Care sunt cele mai des intalnite capcane in alegerea si implementarea unui ERP?

Speakerul evenimentului a fost dl. Mircea Neagu – Channel Partner Manager, SoftOne Romania.

Evenimentul s-a incheiat cu o tombola cu numeroase premii si o sesiune de networking.

Mai jos puteti vizualiza cateva instantanee de la evenimentul nostru:

Scoala de business

Asociatia Firmelor Timisene impreuna cu Banca Comerciala Romana a organizat azi, 29.09.2018, primul seminar pe teme financiare din suita „Scoala de business”, adresate antreprenorilor care doresc sa se familiarizeze cu termeni financiari larg raspanditi in economia de piata. Le multumim partenerilor nostri de la BCR pentru profesionalismul de care au dat dovada si pentru faptul ca stau alaturi de antreprenori.

Va reamintim ca participarea la aceste seminarii este gratuita si se face prin inscriere, locurile fiind limitate. Data urmatorului seminar se va anunta pe pagina noastra de FB. Inscrierea se poate face la adresa de mail secretariat@af-tm.ro sau la numarul de telefon 0374 99 44 99.

#AFTm #BCR #Impreuna_suntem_mai_puternici

Ecobordei – Traditii reinventate

 

Instantanee de la prezentarea de astăzi organizată de către AFTm, unde s-au detaliat soluțiile inovatoare ce stau la baza conceptului Ecobordei. Prezentarea a fost realizată de dl. Vlad Stanciu, din partea EcoLiving Project. Le mulțumim tuturor participanților pentru disponibilitatea de timp acordată.

www.ecobordei.ro

 

 

Conferinta „Blockchain pentru investitori”

Blockchain este pentru lumea finantelor comparabil cu ce era acum douazeci de ani internetul pentru lumea informatiei: o tehnologie care permite tranzactii rapide, securizate și descentralizate. Asta ar fi concluzia după seminarul „Blockchain pentru investitori” organizat de catre Asociația Firmelor Timișene si prezentat de catre dl. Victor Serban. Le multumim tuturor participantilor pentru timpul acordat.

Pregătit pentru GDPR?

Asociația Firmelor Timișene împreună cu Asociația Firmelor Bihorene și Asociația Firmelor Sibiene au organizat seminarul „Pregătit pentru GDPR?” din suita evenimentelor sub egida „Informația în primul rând.”
General Data Protection Regulation (GDPR) este un regulament care va aplica un regim ridicat de protecție a datelor pentru organizațiile care operează în Uniunea Europeană (UE) și care gestionează datele cetățenilor UE. GDPR constituie protecția datelor personale ale angajaților, clienților și a altora. În cazul în care organizațiile nu respectă acest regulament, vor fi supuse amenzilor și deteriorării reputației.
Considerând că datele personale reprezintă informații critice și sensibile pe care toate organizațiile ar trebui să le protejeze, o astfel de reglementare ajută la instituirea unor proceduri și controale adecvate, pentru a preveni încălcarea securității informațiilor. Până în Mai 2018, toate organizațiile care operează în UE ar trebui să respecte acest regulament.
Specialiștii societății RQM Cert (membru al Asociației Firmelor Timișene) au explicat în ce fel sunt afectate firmele/instituțiile, de acest act normativ și ce măsuri OBLIGATORII trebuie luate.
Ce informații au fost obținute la acest seminar:
• Instituțiile/companiile care trebuie să implementeze cerințele regulamentului
• Cum se vor pregăti acestea pentru a respecta cerințele regulamentului și a evita sancțiunile
• Cine este responsabil pentru respectarea cerințelor regulamentului în cadrul companiei/instituției
• Certificarea Data Protection Officer
Seminarul a fost prezentat în sala de conferințe DAST de pe str. Simion Bărnuțiu, în data de 4 Aprilie 2018 si a adus impreuna reprezentanti ai diverselor companii care activeaza intr-o multitudine de domenii de activitate.

Prezentarea a fost foarte bine structurata, reprezentatii RQM Cert raspunzand multitudinii de intrebari venite din partea participantilor, care au transformat aceasta prezentare intr-o intalnire interactiva, clarificand impreuna numeroase aspecte ce tin de impactul pe care il va avea obligativitatea implementarii Directivei Europene in activitatea economica a fiecaruia.

Reprezentantii Asociației Firmelor Timișene  si ai RQM Cert  tin sa multumeasca pe aceasta cale tuturor celor prezenti pentru implicarea de care au dat dovada si sa-i invinte sa urmareasca si evenimentele viitoare pe care le vor organiza.

 

https://www.facebook.com/AsociatiaFirmelorTimisene/

www.af-tm.ro

Telefon: 0757-234.777

Sesiune informare privind posibilitatea de finanțare nerambursabilă de maxim 40.000 euro

Asociația Firmelor Timișene, în parteneriat cu DAST TRAINING CENTER, a organizat în 27.03.2018, o sesiune de informare privind posibilitatea de a obține finanțare nerambursabilă de maxim 40.000 euro pentru înființarea unei firme noi în mediul urban în cadrul proiectului „VESTART – Arta antreprenoriatului”, Proiect cofinanțat din Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, POCU/82/3/7/105729.

Pentru mai multe detalii acsesati site-ul proiectului: vestart.ro